Laatste foto op Schiphol

25 juli 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Laatste foto op Schiphol

Deze foto werd gemaakt op 25 juli 2014 in Kuala Lumpur, Maleisië.

1. Wendy:
    Beste,
    Ik ken jullie niet persoonlijk maar mag ik mijn medeleven betuigen bij het overlijden van jullie hond. Het zit bij ons in het hart de liefde voor dieren .. ik wens jullie sterkte in deze moeilijke dagen.
    wendy
  2. Ringa:
    25 juli 2014
    De Russische fotografe die de foto van Quinta heeft genomen na de crash, wil deze foto met mij delen.
    Ik vind het moeilijk om te vragen, maar als jullie er prijs op stellen, wil ik wel vragen of ik hem ook met jullie mag delen. Dan heb ik wel jullie e.mail adres nodig denk ik, of kan dit ook via jullie FB pagina?
  3. Alette:
    25 juli 2014
    Ach wat een lieve foto van jullie meisje! Ze staat daar zo lief! en dan te bedenken dat het een paar uur later zo mis is gegaan :(((... Ik kan me zo voorstellen hoe moeilijk ook vandaag weer geweest moet zijn!
    Heel veel sterkte en ik hoop heel erg met jullie mee dat ze terug naar nederland komt!
  4. Joyce Van Den Ende-Leppers:
    25 juli 2014
    Wat lief van die vervoerder! Zo te zien is ze daar heel happy. Nogmaals veel sterkte Nicole xxx
  5. Jens:
    25 juli 2014
    This foto breaks my heart. Quinta was so a lovely dog! I look at your homepage every day and follow the news. I saw pictures of Quinta after the crash in our german television. I really really hope that you can take Quinta back to the Netherlands and you can give her a graceful burial! I wish i could help you!
  6. Anja Theunissen:
    25 juli 2014
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie Quinta. Wat erg om hem op zo'n manier te moeten verliezen. Het is jullie kindje. Heel veel sterkte. Rust zacht Quinta.
  7. Karin:
    26 juli 2014
    lieve familie, hoewel ik jullie niet ken, wens ik jullie heel veel sterkte met het vreselijke verlies van quinta.
  8. Maryse Lindeman:
    26 juli 2014
    Woorden schieten te kort. De vliegramp is een en al verdriet... Heel erg veel sterkte, we voelen enorm met jullie mee. Koester jullie goede herinneringen aan een prachtige stabij! Sterkte!
    Lieve groeten van stabijliefhebbers..
  9. Natasja:
    27 juli 2014
    Woorden schieten te kort tranen in mijn ogen super veel sterkte met dit verlies. Denk aan de leuke dingen van haar dikke kroel van Bjinte (Friese stabij) en mij
  10. Marjolein:
    27 juli 2014
    ik heb ook een Freise stabij gehad , zulke lieverds zijn het , heel veel sterkte met het verlies , echt ontzettend dit !
  11. Myriam:
    27 juli 2014
    Ik las op een soort van inventarisatie lijst dat er 2 honden aan boord waren van het vliegtuig en toen hoorde ik van bekenden in Groningen waar ik woon dat er een Friese staby aan boord was geweest daar dat ik ook 2 friese stabij meiden heb en dit mijn lievelingshond is trof het me recht in mijn hart deze honden zijn zo lief en hebben een heerĺijke zachte karakter dat ik zelf al 30 jaar lang altijd al een Friese staby in mijn leven heb. Daarna las ik ook dat samen met Quinta een herderpup Costa aan boord was zo sneu een pup:-(ik denk dat Quinta, Costa wel goed heeft beschermd. Wij thuis zijn er echt ziek van geweest maar hebben en nu nog steeds veel aan haar gedacht en menig traan gelaten. Ze hebben niet geleden dat kan ik me niet voorstellen en misschien waren ze lekker dicht bij elkaar om elkaar gerust te stellen voor de vlucht.
    Ik heb op een foto van een Engelse journalist gezien dat ze beiden er goed bij liggen ik hoop dat het een troost is.
    Ik wens jullie alle sterkte van de wereld en hoop in de toekomst dat jullie een fijn leven opbouwen en Quinta zou om jullie heen zijn dat geloof ik vast.
    Sterkte en een knuffel van mijn stabijtjes.
    Myriam.
  12. Irene:
    29 juli 2014
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve hondenkind. Wat staat ze prachtig op de foto's, koester de mooie herinneringen aan haar. Veel liefs!
  13. Andre tuip-sas:
    29 juli 2014
    heel veel sterkte en kracht toegewenst in dit intens verdriet
    een tragedie van ongekende grootheid
    Intens leef ik mee met het verdriet om jullie mooie lieve maatje Quinta
    ook zij is een onschuldig slachtoffer helaas en zou ook met alle eer en respect terug naar nederland moeten komen
  14. Roel van hattem:
    18 augustus 2014
    Damn! Na deze foto staan toch tranen in m'n ogen! En waarom? Ik ken Jullie persoonlijk niet. Quinta heb ik ook niet gekend!? Waarom dan die tranen in mijn ogen?? Misschien omdat ik, als dierenliefhebber, dit zo oneerlijk vind. Er is hier de laatste fijne jaren van een dier afgenomen...ze had nog wat mooie jaartjes kunnen hebben met haar baasjes!! En dat is in 1 ruk van haar en haar baasjes afgenomen! Waarom?
    Ik hoop echt van harte dat ze op één of andere manier snel terug naar Nederland komt. Dat verdiend Quinta (en Costa) net zo!!