Familie Nootebos

18 juli 2014 - Driebergen, Nederland

Familie Nootebos

Deze foto werd gemaakt op 18 juli 2014 in Driebergen, Nederland.

1. Rita:
    21 juli 2014
    Gecondoleerd met dit enorme verlies.
    Meer woorden heb ik niet, blijven in mijn keel steken.
    Sterkte
    R.I.P. Quinta
  2. Ellie:
    21 juli 2014
    Lieve familie, ik heb er eigenlijk geen woorden voor, wat ontzettend erg om op deze manier je lieve maatje te verliezen. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies. Ik heb zelf ook stabij's
  3. Ina:
    21 juli 2014
    heel veel sterkte met dit verlies vind dit heel erg voor jullie
    Ina
  4. Denise Cornelius:
    22 juli 2014
    Lieve mensen, heel veel sterkte met dit verlies. Vreselijk dat hij op deze wijze uit jullie leven is gerukt.
    In gedachten bij jullie!
  5. Hendrik en Tinie Dekker:
    Beste mensen,

Wij kennen jullie niet maar willen jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van Quinta! Met tranen in mijn ogen lees ik jullie berichtje.
    Wij zijn zelf dierenliefhebbers en naast de mensen was meteen onze gedachte oh en er zullen vast dieren in hebben gezeten. Inmiddels heb ik begrepen dat er nog een Duitse Herder pup van ruim 4 maanden in zat en 8 vogels. Het is vreselijk wat hier gebeurd is en ieder slachtoffer mens of dier is er een teveel en voor ons is het verlies van een dier net zo belangrijk. Wij hopen dat jullie nog iets van Quinta terug mogen krijgen....Heel veel sterkte!
  6. Maryanne van der Steene en Ton Kluver:
    22 juli 2014
    Hadden het gehoord dat er ook huisdieren in het neergestorte vliegtuig zaten, mens of dier, ze kunnen niet gemist worden, het is zo oneerlijk, diep diep triest.
    Wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht met het gemis van jullie grote lieve trouwe vriend.
  7. Demi:
    23 juli 2014
    Heel veel sterkte...
  8. Marijke:
    23 juli 2014
    Lieve familie, had al een berichtje achter gelaten voor jullie costa het duitse herder puppy was van broer ik heb hem weg gebracht naar schiphol en heb jullie lieve quinta nog even geaaid heel veel sterkte wens ik jullie bij het verlies van jullie meisje .....
  9. Patricia Vandenborne:
    24 juli 2014
    Zo vreselijk erg , deze crash, ook voor jullie mooie hond Quinta, een vreselijk manier om dit mooie dier zo te moeten verliezen, heel veel sterkte XXX
  10. Antoinette:
    24 juli 2014
    So sorry for you los!! Ik leef met jullie mee!!!
  11. Erna Lammers:
    24 juli 2014
    Mooie foto ze hoort er ook echt zo bij jullie Quinta.
    Erg dat dit haar overkomen is.
    Sterkte er mee.
    Mvgr. Erna Lammers
  12. Then:
    Mooie lieve Quinta..
    May the angels protect you and sadness forget you :-( RIP
    ♡^oo^♡
  13. Marie-Rose:
    24 juli 2014
    Vreselijk om je hond op die manier te verliezen, ook voor mij is mijn hond evenzeer deel van ons gezin, dus ik begrijp jullie verdriet maar al te goed. Heel veel sterkte met dit verlies !
  14. Trijneke Stuit:
    24 juli 2014
    Na het lezen van het bericht over Quinta rolden de tranen over m'n wangen. Voor het eerst sinds het nieuws over de ramp. Gek misschien maar jullie verhaal greep me echt aan. Terwijl ik naar onze slapende hond Pelle keek, dacht ik: tuurlijk, er zaten ook dieren in het vliegtuig! Mooi om te lezen hoe zo'n wezenlijke rol ze bij jullie in het gezin vervulde. Erg verdrietig om te lezen dat ze tot de slachtoffers behoort van deze vreselijke ramp. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies en al mag je daar eigenlijk niet op vooruitlopen, excuus daarvoor, ik hoop dat jullie ooit als jullie zover zijn weer een hond zullen nemen want alle honden verdienen baasjes zoals jullie. Rust zacht lieve mooie dappere Quinta... knuffel
  15. Daphne:
    Rust zacht,lieve Quinta

Heel veel sterkte met dit grote verlies
  16. Janine:
    24 juli 2014
    Ik heb lang getwijfeld om een reactie te plaatsen. Bizar en enorm verdrietig om op deze manier afscheid te moeten nemen van Quinta. Ik wens jullie veel sterkte. Rust Zacht Quinta.
  17. Lily v. L.:
    25 juli 2014
    Ik had zo gehoopt dat er geen dieren op die vreselijk vlucht zouden zijn maar helaas toch het was een steek in mijn ziel .Ik kan wensen wat ik wil voor jullie alles wat een beetje verlicht maar jullie geliefde huisgenoot krijg je er niet mee terug , het doet pijn Quinta op deze manier te verliezen. Ik lijd een beetje mee met jullie.
  18. Mark:
    Beste familie Nootebos,
    Ik ken jullie niet maar ik wilde toch mijn condoleances overbrengen.
    Vele Nederlanders leven met jullie mee met het verlies van jullie dierbare familielid Quinta.
    Onze directe buren moeder, vader en zoontje van 6 zaten samen met Quinta in het verongelukte vliegtuig.
    Ik hoop voor jullie dat Quinta terug gerepatrieerd wordt zodat jullie waardig afscheid van jullie dierbare hond kunnen nemen als gezin.
    Heel veel sterkte vanuit Eindhoven.
    Rust zacht Quinta van twee grote dieren vrienden.
  19. Astrid:
    beste fam

heel veel sterkte met het verwerken van jullie verdriet omtrent het overlijden van jullie lieve Quinta , volgens iemand die ik sprak over de ramp , zou het niet langer dan 10 sec hebben kunnen duren voor de dood intrad , bij mens en dier , ik denk dat ik troost zou kunnen putten uit die wetenschap als het mijn hond zou zijn geweest en daarom wil ik dit aan jullie laten weten ............. RIP lieve hond , alles terkte toegewenst voorde fam
  20. Jacqueline Claessens:
    25 juli 2014
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Quinty.
    Het is niet eerlijk! Zoveel onschuldige mensen en dieren, die deze vreselijke ramp hebben moeten meemaken.....
    Heel veel sterkte aan alle nabestaanden! Ook die van de andere dieren!
    Het is misschien een kleine troost dat jullie lieve hond wel een heel goed leven heeft gehad bij jullie. Ik ken jullie niet, maar dat is wel heel duidelijk te zien op de foto's en in de reacties.
    Sterkte!!
  21. Ina:
    25 juli 2014
    Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht om om te gaan met het verlies van jullie lieve Quinta als gezinslid.
    Rust zacht lieve Quinta!! xxx

Het is zo oneerlijk om op deze manier afscheid te moeten nemen en had niet mogen gebeuren.
  22. Bridie:
    26 juli 2014
    Heel veel sterkte voor jullie! R.I.P. Quinta......."No longer at your side, but for ever in your Heart".
  23. Roel van hattem:
    18 augustus 2014
    Beste familie,
    Sterkte met het verlies van Quinta.
    Herinner de mooie en leuke momenten van Quinta. Zo blijft ze er voor altijd toch een een klein beetje bij!
    En gelukkig zijn er, vlak voor haar overlijden, nog prachtige foto's gemaakt waar ze erg vrolijk opstaat!

Quinta (en ook Costa) zijn voor mij het symbool geworden van dit vreselijke gebeuren...

Nogmaals sterkte!