Zie ginds komt het vliegtuig

Zie ginds komt het vliegtuig
Uit Nederland al aan.
Hij brengt ons oom Walter
Ik ga maar vast staan.

Hoe zwaar is zijn koffer?
Hij sjouwt zich een breuk
Ons spul en wat lekkers,
Dat vinden we heel leuk!

Het ruikt naar koek- en speculaaskruiden als Walter binnenkomt. Mmm, kunnen we lekker kruidkoek en speculaas bakken. Wat zit er nog meer in de tassen? Hagelslag, fritessaus, drop, kruidnootjes, de Quest en als verrassing ook nog frikandellen!! En wat had Hugo op zijn lijstje staan? Worst, lekker veel worst. De echte rookworst van de markt in Zeist natuurlijk. Dank je wel oma!

Kartbaan

Walter en Patrick hebben vanmorgen een bezoekje gebracht aan de kartbaan. Even lekker planken en driften door de bochten. En een overall? Uitleg over vlaggetjes? Dat is hier helemaal niet nodig. Je krijgt een karretje en rijden maar.

In Maleisie maken ze zich minder druk over de veiligheid van mensen. Ik denk niet dat de ARBO de werkomstandigheden van de bouwvakkers hiernaast goedkeurt. Op je slippers, zonder helm en bril in een betonnen vloer boren? Of wat vind je van een man op een losse trap, 1 hoog?

Maar de verbouwing schiet op. Zo te zien ligt de vloer er in en dat betekent schoenen uit als je binnen komt.

Schoenen uitSchoenen uit

1. Eddy en Petra:
    18 september 2014
    Ja dan is Nederland niet zo ver weg ;-)
    Vroeger moest het met de boot ;-)
    Groeten van Eddy en Petra
  2. Tamara en Henk:
    25 september 2014
    als ik de reisverhalen lees, vraag ik me toch af hoe de kinderen het daar vinden. Een meisje op deze leeftijd heeft wel al haar vriendinnen moeten achterlaten, die meisjes hard nodig hebben op deze leeftijd, en dan ook nog de hond verloren... Ik ken jullie niet, maar als ik de reisverhalen lees, komen er wel atijd vragen in me op.
    Verder nog heel veel plezier in maleisie!!
    Tamara en Henk