Een volgende stap

25 juli 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie lieve en hartverwarmende reacties. Dat doet ons goed. Er zijn zelfs diverse acties gestart om Quinta weer naar Nederland te krijgen. Ik hoop dat het lukt. We willen haar graag cremeren en haar as uitstrooien op een plek waar ze graag kwam.

Vandaag was een zware dag. Na een week quarantaine zou Quinta vandaag worden thuisgebracht in ons nieuwe huis in KL. We zouden eindelijk weer samen zijn.

De container met onze huisraad kwam gisteren wel aan. Na twee dagen  zijn de meeste dozen wel uitgepakt. We missen alleen de klepel van de klok. Beetje lastig, maar gelukkig hoeven we nog niet naar school of werk. Patrick heeft nog een week vrij en de eerste schooldag van de kinderen is 18 augustus.

Tijdens het uitpakken kom ik allemaal foto's en spulletjes van Quinta tegen, best wel moeilijk. Het is hier om half acht al donker dus ik had een halsband gekocht met een fluoriserende rand. Zo zou ze goed zichtbaar zijn voor het autoverkeer. Tja, ik had nooit gedacht dat het zo zou aflopen. Ik ging er vanuit dat ze nog wel een paar jaar bij ons zou zijn.

Van de vervoerder die Quinta naar Schiphol heeft gebracht kreeg ik nog een paar laatste foto's.

1. Monique & Sinne:
    26 juli 2014
    Ik vind het vreselijk en moet er steeds aan denken. Wil jullie veel sterkte wensen.
  2. Michelle:
    26 juli 2014
    Ik hoop dat je het kunt openen, maar hier staat in ieder geval in de Quinta teruggebracht zal worden naar Nederland.

Veel sterkte!

Liefs Michelle
  3. Michelle:
  4. Egon:
    26 juli 2014
    Net als bij heel veel anderen blijft Quinta ook bij ons in onze gedachten en hopen wij met jullie dat ze terug naar huis komt voor een waardig afscheid. Wij wensen jullie heel veel sterkte.
  5. Charlotte:
    26 juli 2014
    veel sterkte met het verlies! ik voel met jullie mee!
  6. Jantina:
    26 juli 2014
    Hier in nederland word echt van alles gedaan om via facebook jullie quinta samen met de kleine herderpup naar huis te laten komen. Ons hart gaat naar jullie uit en in gedachten zijn heel veel mensen met jullie. Heel veel liefde en sterkte voor jullie en dat quinta voor altijd in jullie harten zal zijn dikke knuffels uit nederland
  7. Hugo:
    26 juli 2014
    Beste Nicole. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte met dit verlies. Ik hoop dat jullie Quinta snel haar laatste eer kunnen geven. Sterkte.
  8. Erna:
    26 juli 2014
    Wat zal t moeilijk zijn voor jullie, om bij t uitpakken van de spullen, ook de spulletje van quinta tegen te komen.
    Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen en dat is voor mij al bijzonder.
    Ik zoek ieder avond t internet af om te kijken of quinta al terug in Nederland is....
    we leven ontzettend met jullie mee, met elke keer n traan in mijn ogen, beseffende dat ik meer moet genieten van mijn meisjes, want t leven kan ineens heel anders gaan.
    ik wens jullie heel veel sterkte toe en dat de mooie herinneringen kracht mogen geven.
    En dat jullie meisje snel naar huis mag komen.
    veel liefs uit Brabant
  9. Grace:
    27 juli 2014
    I 'm so sorry voor het verlies van uw lieve hond Quinta. Ik hoop en bid dat ze wordt teruggegeven aan u, dus u allen vaarwel aan haar een laatste keer zeggen kan. Ik weet hoeveel een deel van de familie een bont-kid kan zijn. In het geheugen van uw zoete Quinta gaf ik mijn kleine chiweenie een grote knuffel en een beetje van pindakaas vandaag. Wens was er een manier om te schakelen terug de klokken en stoppen met deze tragedie gebeurt, voor u en alle families verricht. Excuses als mijn taal niet klopt, mijn Nederlands is niet erg goed.
  10. Tamara:
    28 juli 2014
    Zo ontzettend veel sterkte!!! Liefs Tamara
  11. Iengrid:
    4 augustus 2014
    Wat fijn dat jullie spulletjes nu ook in KL zijn...maar wat een verdriet weer om alle spullen van Quinta.
    Iedere keer als ik Whoopy uitlaat, denk ik aan Quinta...je geliefde wandeling te moeten missen...ik leef echt met je mee.
    Ik hoop dat Quinta weer bij jullie terug mag komen en jullie haar een waardig afscheid kunnen geven.