Rondje door het huis

1 augustus 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Inmiddels slapen we alweer een week in ons nieuwe huis. We hebben al heel wat verhuisdozen uitgepakt. Wat heeft een mens toch veel spullen. We komen ook spullen tegen die in de opslag hadden gemoeten, zoals kerstspullen. En de tent had thuis kunnen blijven, ik denk niet dat we hem hier zullen opzetten.

Ik had geïnteresseerden graag rondgeleid door ons huis via Skype, maar dat is helaas nog niet mogelijk. We hebben namelijk geen internet in huis! Ik zit nu in een cafe hier op de compound en maak gebruik van hun internet. Vinden ze helemaal niet erg, ze hebben zelfs de ventilator boven mijn hoofd aangedaan. Woensdag 13 augustus komen ze thuis WiFi installeren. Dan kunnen we weer Skypen, en iets anders kijken dan de films van Patrick.

Als je niet zo lang wilt wachten kun je vast door het fotoboek bladeren. Weet je wat mijn favoriete plek is in het huis? Het terras. Jammer genoeg is het ook een favoriete plek van muggen.

Terras

Gea van Eijk heeft ondertussen verder gewerkt aan de schets van Quinta. Als je goed kijkt zie je Quinta er al in.

Quinta

Er zijn ook dierenliefhebbers die Quinta persoonlijk gekend hebben. Mijn schoonvader vond deze roos en kaars voor de deur van ons huis in Driebergen. Op het papier staat

Lieve Quinta rust zacht xxxxx

Ik ben er stil van.

Lieve Quinta rust zacht

1. Eddy en Petra:
    1 augustus 2014
    Ziet er mooi en luxe uit. Ieder zijn eigen badkamer. Moet wel schoon gehouden worden maar daar zullen jullie wel hulp bij hebben toch?
  2. Maartje Braams-Heijnen:
    2 augustus 2014
    Goed om te lezen dat jullie aan het settelen zijn heeft vast even tijd nodig. Kan mij voorstellen dat jij er stil van bent dat er een mooie roos met liefdevolle tekst voor jullie deur gezet is. De schets van Quinta is prachtig! Morgen vieren we de verjaardag van Oma bij Harma thuis altijd weer bijzonder haar verjaardag te vieren met de gehele familie. In gedachten zijn jullie erbij. Veel liefs uit Den Bosch Maartje en Erik
  3. Iengrid:
    4 augustus 2014
    Wauw...wat een prachtig huis...wel wat anders als de Grutto!
    Wat ontroerend dat er een roos voor jullie huis stond...weer tranen in mijn ogen!
  4. Egon:
    4 augustus 2014
    Ik ben en blijf er stil van. Geef haar portret een mooi plekje in jullie nieuwe huis om haar in gedachten bij jullie te houden.