Quinta is weer thuis

1 oktober 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Als Patrick binnen komt met een houten kist weet ik het al. Yes, daar is het portret van Quinta. Na een lange reis is Quinta dan toch in Kuala Lumpur aangekomen.

Patrick pakt een boormachine en samen maken we het kistje open. Het portret zit goed verpakt in de folie. We pakken het uit en daar is ze dan... prachtig! Het portret is mooier dan de foto's die ik gezien heb. Je ziet een heel scala aan kleuren, geel, maar ook blauw en rood. En ze lijkt zo echt. Heel knap. Dank je wel Gea.

We hebben Quinta een mooi plekje gegeven in onze huiskamer. Zo is ze toch een beetje bij ons.

Herdenkingsmonument

Zaterdag gaan Jaap en Dineke naar dierenbegraafplaats 'De Aarde' in Limburg om samen met Marijke (van de herderpup) het herdenkingsmonument voor de omgekomen dieren te onthullen. Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet.

1. Dineke:
    1 oktober 2014
    Wat heerlijk voor jullie het ziet er mooi uit, dus geniet er maar van. Zo is hij toch nog bij jullie. We zullen Zaterdag extra aan jullie denken. Het wordt weer een emotionele middag maar een mooie afsluiting voor jullie en voor ons.
    Knuffels van ons. Xxxxxxxxx
  2. Martin en Jose:
    1 oktober 2014
    Het portret is echt prachtig geworden. De laatste foto is ontroerend Nicole. Hier hoeven geen woorden bij.
    Genieten jullie van het portret en denk aan goede tijden.
    Liefs Martin en Jose
  3. Gea:
    2 oktober 2014
    Geweldig! Jullie hebben het portret binnen! Geniet ervan! Mission completed :-)
  4. Lea:
    2 oktober 2014
    Wat fijn dat ze nu toch thuis is. Heel mooi geworden.
    Maar wat moet dit alles toch moeilijk zijn.
    Heel veel sterkte ook tijdens de herdenking Zaterdag.
  5. Hetty:
    2 oktober 2014
    Geweldig dat dit gedaan is
    Het is erg mooi geworden
    En ik weet zeker dat quinta nooit
    Vergeten wordt sterkte
  6. Marja smit:
    2 oktober 2014
    zo mooi voor de baasjes van de honden je raakt toch iemand kwijt, die je goed kent het is prachtig dat quinta toch thuis gekomen is!!!
  7. Eddy en Petra:
    2 oktober 2014
    Leuk hoor. Wat zullen jullie blij zijn :-)
    Groeten van Eddy en Petra
  8. Jantina:
    3 oktober 2014
    Fijn dat ze er toch weer bij is . Zaterdag heel veel sterkte en ze zal altijd herinnerd worden samen met de andere slachtoffers . Voor altijd in jullie harten
  9. Hendrik en Tinie Dekker:
    3 oktober 2014
    het blijft vreselijk. Heel veel sterkte!!
  10. Iengrid:
    7 oktober 2014
    Wat fijn dat Quinta op deze manier toch weer thuis is bij jullie. het portret is prachtig!