Portret van Quinta

7 augustus 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Eindresultaat

Het portret van Quinta is klaar. En ik vind hem prachtig. Gea van Eijk heeft Quinta heel goed vastgelegd op het witte doek. Het is echt onze lieve Quinta. De ogen, de witte haartjes op haar onderkin.. We hangen het portret straks op een mooie plek in de kamer waar we nog lang van haar kunnen genieten. Dank je wel Gea.

Reactie van Gea: Met veel plezier maar ook met een triest gevoel heb ik dit portret gemaakt en hoop hiermee een beetje Quinta aan jullie te geven. Geniet ervan :)

Gea gaat nu beginnen met het portret van Costa, de herderpup die ook in het vliegtuig zat. Van Costa heeft Gea maar 1 kleine foto. Ik ben benieuwd wat voor moois ze hiervan gaat maken. Je kunt Gea volgen via Facebook (http://www.animal-artist.nl).

1. Eddy en Petra:
    Jazeker een waardevol bezit. Goed idee. Groeten van Eddy en Petra van der Voorn
  2. Dineke:
    7 augustus 2014
    Nou zeg, dat is haar zeker ze staat er prachtig op.
    Kunstig om zo goed te kunnen tekenen.
    Zo krijgen ze weer een mooi plekje in het onze map
    die ik aan het maken ben. Blijft toch een mooie herinnering
    aan Quinta. Dikke zoen.
  3. Ringa:
    7 augustus 2014
    Heel mooi gemaakt en in deze vorm blijft Quinta toch nog voor een deel in jullie gezin aanwezig.
    Is de foto van Quinta van Maria Turchenkova al in jullie bezit?
  4. Sandra:
    7 augustus 2014
    Een heel mooi aandenken aan jullie Quinta...
  5. Sandra:
    7 augustus 2014
    Prachtig! Zo'n mooi en lief gebaar van Gea... Ik hoop dat jullie met veel fijne herinneringen steeds weer naar het prachtige portret kunnen kijken!
  6. Jens:
    7 augustus 2014
    This picture is wonderful! So you can always be with Quinta when you want it!
  7. As, Rene en Kim:
    8 augustus 2014
    Hi, zijn de honden inmiddels thuis? We waren blij (volgens de pers) dat ze naar Nederland komen, maar is dat nu ook zo! Kim onze border lijkt met haar kop helemaal op Quinta
  8. Astrid:
    8 augustus 2014
    Dat is zeker mooi gemaakt. Een hele mooie herinnering aan jullie quinta. Groetjes Astrid
  9. Ingrid Schröeder:
    10 augustus 2014
    wat een prachtige tekening...wat een waardevol kado...hoop dat het jullie een beetje troost geeft.
    Ik hoop ook dat de hondjes thuis zijn gebracht.
  10. Josien Bakker:
    14 augustus 2014
    Sterkte met het verlies van jullie lieve Quinta.
    Heb je al enig idee of zij en Costa teruggehaald zijn uit de Oekraïne? Het houdt me elke dag bezig, maar nergens nieuws te vinden en rijk zegt dat ze alleen eigenaren inlichten.
  11. Iengrid:
    15 augustus 2014
    Wauw wat prachtig...het is echt helemaal Quinta zeg. Een dierbaar aandenken!