Onthulling Gedenkmonument

6 oktober 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Gedenkmonument

Zaterdag 4 oktober onthulden Jaap en Dineke samen met Marijke (van de herderpup) het gedenkmonument voor de omgekomen dieren van de vlucht MH17. Dit gebeurde op dierenbegraafplaats De Aarde in Grashoek.

Het monument is ontworpen door Kelly Niekerk. De tekst komt uit het nummer All Roads van de band CAS, die ook aanwezig was.

Van Yvonne van den Ham kregen we een mooie hanger als herinnering. Een regenboog met aan de ene kant een hondenpootje en aan de andere kant een ster. Met de hand gemaakt! Prachtig. We zullen het een mooi plekje geven.

Samen met Marijke hadden we ook nog een kadootje voor Coby, Wilma, Yvonne en Anita voor hun enthousiasme en inzet. Herma Cornelissen maakte een mooie collage van hun eigen honden samen met Quinta en Kosta.

Loslaten betekent niet opgeven

Loslaten betekent niet opgeven, het is accepteren dat sommige dingen niet zijn, zoals je zou willen.

Wij konden er als familie helaas niet bij zijn, maar door de foto's proeven we toch de sfeer. Sommige foto's hebben geen woorden nodig.

En als we in juni weer in Nederland zijn gaan we deze bijzondere plek zeker bezoeken.

1. Dineke:
    6 oktober 2014
    Ja, Nicole het was echt indrukwekkend, de kennismaking met Marijke was ook heel bijzonder. Wat een lieve mensen daar allemaal. Zelfs onze Mathilde was onder de indruk.
    Ja, we kijken nu al uit naar half Juni, heerlijk. Dikke zoen. Xxxxxx
  2. Reonita heller:
    7 oktober 2014
    hallo Nicole, ik heb alles gezien via facebook (foto"s) echt heel mooi de gedenkplaats voor jullie lieverd en voor die andere diertjes.Dit hebben ze verdient.Ik hoop dat jullie hier heel veel steun aan hebben, en die regenboog hanger wat is die mooi. nogmaals lieve mensen heel veel sterkte
  3. Iengrid:
    7 oktober 2014
    Wat een prachtig gedenkplekje! Als ik in de buurt ben, ga ik er zeker even kijken.
  4. Marijke:
    8 oktober 2014
    Hoi Nicole, het was echt bijzonder en ook je schoonouders te ontmoeten was voor mij heel speciaal we gaan als jullie in juni konen vast en zeker terug liefs marijke
  5. "De Aarde" Jos Nooijen:
    9 oktober 2014
    Beste Nicele, Het was een dag om niet te vergeten.
    We krijgen veel mooie reacties.
    Mensen BEDANKT.
  6. Wilma Klinkhamer:
    23 oktober 2014
    Een bijzondere dag, voor twee lieve dieren die zo worden gemist. Voor altijd in ons hart en ik denk bij alle dierenliefhebbers van Nederland, want inmiddels kent iedereen Quinta en Costa. Ze zijn heel speciaal en dat zullen ze altijd blijven...Ik zie ze elke dag, want de mooie foto staat bij ons in de huiskamer, en daar blijven ze ook.......