Bezoek uit Nederland

30 juli 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vandaag kregen we ons eerste bezoek uit Nederland. Walter kwam vanuit Singapore even overvliegen. Naast de post had hij een zak drop, nasi kruiden en rookworsten door de douane gesmokkeld. Hij was zijn zwembroek niet vergeten, dus we hebben lekker gezwommen in het tropische zwembad achter het huis.

Het was leuk om bezoek uit Nederland te krijgen. Het voelde heel normaal en vertrouwd dat Walter hier was. Ik denk dat we hem vaker zien dan toen we nog in Driebergen woonden. In september komt hij weer langs en dan blijft hij wat langer. Ik maak vast een boodschappenlijstje.

Gisteren kregen we een tropische regenbui over ons heen. De mannen vonden het heerlijk om even af te koelen.

Eerste tropische regenbui

Gea van Eijk, kunstenaar in het maken van dierportretten gaat een mooi portret van Quinta maken. Op basis van foto's van Quinta heeft ze een eerste schets gemaakt. Ik vind hem nu al prachtig.

Eerste schets van Quinta

1. Sandra:
    30 juli 2014
    Wat heerlijk, zo'n bezoekje! And how convenient, zo'n pilotenbroer/zwager :-)
    De FB pagina van Gea houden we met zijn allen in de gaten hoor! Wat een mooi initiatief is dat!
  2. Dineke:
    31 juli 2014
    Het begint inderdaad al op Quinta te lijken. Vind dit heel knap
    van die Gea. En die tropische regenbui was wel welkom
    denk ik zo. Het scheelt wel een douch beurt.